‘Liječnica je Domagoju ubrizgala tvar koja mu je uništila kožu i vid’

Roditelji tvrde kako su upozoravali da njihov sin ne smije primati injekcije i optužuju bolnicu 

Domagoj Dugina (18) iz Križevaca mogao je ovih dana slaviti s kolegama maturantima, mogao je i gledati ponude za posao kao budući mesar – da nije bilo liječničke pogreške koja ga je, smatraju roditelji Miodrag i Marija, zamalo stajala života i zbog koje je danas invalid.


Dobio dvije injekcije
Za Badnjak 2007. Domagoj je dobio upalu oka pa su roditelji otišli s njim na hitnu. Kako zbog napada epilepsije, koje je imao prije, nije smio primati injekcije, roditelji su upozorili liječnicu dr. Jadranku Biškup da mu da sirup, kapi ili tablete. No dala mu je injekciju voltarena, a nakon pola sata dobio je osip.

– Opet smo u brizi nazvali liječnicu pa su mu ona i sestra dale i drugu injekciju – prisjećaju se roditelji. Sve što se poslije događalo bila je drama u kojoj su svim snagama spašavali sina.

– Osip se širio, po licu, tijelu, nogama, pa smo završili u bolnici u Koprivnici. U međuvremenu je nestao papir iz hitne, na kojem je pisalo koje je injekcije primio – kaže Marija, a Miodrag pak ističe da je to sumnjivo jer je papir dokaz da je Domagoj primio pogrešan lijek.

Prozvali su i dr. Katicu Domović iz bolnice koja, kažu, nije shvaćala ozbiljnost, a tek su dr. Vesna Mađerić i dr. Hamud ustanovili da mora na zarazni odjel u Kliniku “Fran Mihaljević” u Zagrebu. Tamo je dr. Goran Tešović otkrio da se radi o TEN-u, tj. toksičnoj epidermalnoj nekrolizi, što je nuspojava pogrešnih lijekova.

 

Domagoj se polako oporavlja, no vid mu je nepovratno oštećen
Domagoj se polako oporavlja, no vid mu je nepovratno oštećen
Foto: Sergej Novosel

– On mu je spasio život. Domagoju se od osipa razlila sva koža i uništena mu je sluznica, a danas više nema nokte na rukama i nogama. Bio je na aparatima, hranio se na cjevčicu, no izdržao je – kažu roditelji. Od posljedica TEN-a, zbog kojeg su mu kapci ostali stisnuti, lani je prošao i četiri operacije, no dr. Štigelmajer mu je uspjela vratiti tek 15 posto vida.

Oči mu ostale bez suza
Danas stoga svakodnevno prima serum izrađen iz svoje krvi – da bi mu oči imale suze. Roditelji su nakon svega odlučili podići tužbu protiv liječnika u Križevcima i Koprivnici uvjereni da su ga nesavjesno liječili davši mu pogrešan lijek koji nije smio uzeti. Mladić je malodušan, ne može se sam kretati, slabo vidi i stalno je na lijekovima.

– Mogao sam školu završiti, a na što sad nalikujem – ogorčen je Domagoj.

Injekcija nije dovela do TEN-a 
Tek je godinu dana poslije obitelj Dugina vidjela novu dokumentaciju iz hitne, u kojoj je netko olovkom dopisao da mu je drugom injekcijom dan lijek solomedrol. Tešović objašnjava da je to protuupalni lijek koji ne može prouzročiti TEN. – Domagoj je kao epileptičar prije uzimao lamotrigin, kojemu je nuspojava i sindrom TEN. Koliko će on zahvatiti tijelo, ovisi o intenzitetu, a takvih smo pacijenata već imali. Zato ne mogu tvrditi da je itko od liječnika napravio propust – kazao je dr. Tešović. Dr. Mađerić nije htjela telefonski komentirati slučaj, a do dr. Biškup, koja sada radi u Kutini, nismo uspjeli doći.

Možda vam se svidi

Komentari su zatvoreni.